Lähetystyö

Olemme Zidbeckin perhe Turusta. Perheeseemme kuuluu Roni ja Rebekka, sekä Eden 4v ja Madelyn 2v. Lähetystyö on ollut sydämellämme jo siitä saakka kun reilu 10v sitten tapasimme. Haluamme nähdä oikeudenmukaisuutta, uusia seurakuntia ja Jumalan luomaa elämää kaikkialla maailmassa ja erityisesti siellä, missä Jeesusta ei vielä tunneta.

Olemme lähdössä lähetystyöhön Kyprokselle kesäkuussa 2021, ihmiskaupasta vapautuneiden naisten ja heidän lastensa pariin. Työn kautta mahdollistamme heille kuntouttavaa työtoimintaa Room of Hope päiväkeskuksella, sekä tarjoamalla kokonaisvaltaista tukea arjen keskelle.

Kiitos, että muistat kohtaamiamme ihmisiä rukouksin, että mahdollisimman moni voisi löytää vapauden, elämän jokaisella osa-alueella.

Jos haluat kuulla lisää työstämme ja saada kuukausittaisia kuulumisia, laita viestiä osoitteeseen roni.zidbeck(at)gmail.com

Seurakuntamme tukee myös Intiassa toimivia pastoreita/evankelistoja:

Lahetit_1.jpg

Pastori Jena (45) ja
vaimo Sunemi, 4 lasta
Työalue Khandara, 10 kylää
Tavoitteena on perustaa 10 seurakuntaa

Lahetit_22.jpg

Pastori Rajukumar (35)
ja vaimo Navatha, 2 lasta
Työalue Bhadrachalem, 14 kylää
Tavoitteena on perustaa 10 seurakuntaa

Yhteistyökumppanimme:

Intian paikallinen järjestö GTSSS, Piispa Jacob, Suomalainen työn tukijärjestö Agape Intia ry, Maija-Liisa Pitkäkangas tai Juhani Mattelmäki

Lähettimme Hanna Eriksson:

Hanna Eriksson työskentelee ecuadorilaisen IPEE-kirkon palveluksessa Napon läänissä, Ecuadorin viidakkoalueella.

Työssä tarvittavan viidakkokichwan kielen opiskelun lisäksi Hanna on mukana Napo-jokivarressa toimivan seurakunnanistutustiimin työssä ja kouluttaa nuoria uskovia. Seurakuntatyön keskuspaikkana on Bellavista Altan intiaanikylä, johon on talkoilla rakennettu kirkkorakennus lisätiloineen.

Yhdessä ecuadorilaisen tiiminsä kanssa Hanna kartoittaa myös uusia tapoja levittää hyviä uutisia Jeesuksesta ja palvella viidakon kyläyhteisöjä.

Hanna tiedottaa työstään neljä kertaa vuodessa ilmestyvässä Viidakkopostissa, jota voi tilata hänen yhteyshenkilöltään Terhi Karuvadiyilta (terhi.kemppi [at] gmail.com, 040-8288685).

Työssä on mukana myös Missio Ecuador ry, joka toimittaa nettiblogia ja Viidakon kutsu –lehteä. Niihin voi tutustua osoitteessa http://missioecuador.blogspot.fi/

Lähetystyötiimi:

Anna-Liisa Neittaanmäki 040 523 7928